Squadra E-commerce

De wereld versnelt richting digital commerce, zowel voor B2C- als in B2B-bedrijven. Hoewel de huidige reeks technologische mogelijkheden groei beloven en nieuwe manieren om met klanten zaken te doen, hebben veel bedrijven moeite om digital commerce winstgevend te maken en zichtbare klantwaarde te creëren. In de State of Digital Commerce 2021, constateert Gartner dat meer digitaal volwassen bedrijven versnellen in vergelijking met de minder digitaal volwassen bedrijven, “organisaties met een geavanceerde digital commerce volwassenheid hebben meer kans om prestatiedoelstellingen te verslaan en zijn beter toegerust om duurzame, lange termijn groei te stimuleren.” Wat uw huidige volwassenheid op het gebied van digital commerce ook is, de uitdaging blijft hoe u de concurrentie kunt overtreffen en uw organisatie naar het volgende volwassenheidsniveau kunt brengen.

Als het gaat om digital commerce, gaat het niet alleen om betere systemen of processen, maar ook om nieuwe competenties, een frisse blik en houding ten opzichte van de ontwikkeling van e-commercekanalen en waarschijnlijk ook enkele organisatorische veranderingen. Als u uw digital commerce activiteiten wilt versnellen, moet u op al deze gebieden herzien en transformeren.

Squadra E-commerce ondersteunt het digitale transformatietraject van de commerciële organisatie en de klantinteractie. Hierbij combineren wij uitgebreide digital commerce ervaring met uitstekende kennis van techniek en IT architectuur. Onze experts hebben uitgebreide managementervaring binnen het domein van digital commerce, evenals diepgaande kennis op het gebied van technologie en IT-architectuur. Squadra E-commerce is gespecialiseerd in elk aspect van het commerce-ecosysteem, inclusief marketingoplossingen, multichannel-integraties, e-commerce platform functionaliteiten en integraties met andere bedrijfssystemen.

Beginnend met uw strategie en digitale volwassenheid, helpen we u met het definiëren van een digital commerce strategie die de ambitie van uw onderneming ondersteunt, de groei versnelt en waarde toevoegt voor uw klanten in hun kooptraject. Bovendien kunnen we selectie- en implementatieprojecten ondersteunen met behulp van onze ervaring met een breed scala aan e-commerce software en tools, bijvoorbeeld voor platformkoppelingen, orderbeheer, dataverzameling, dynamische personalisatie, enzovoort. Bovendien kunnen we helpen bij het maken van een roadmap voor architectuur en technologie om uw organisatie echt naar een hoger niveau te tillen. We hebben gemerkt dat de communicatie tussen IT-directeuren en commercieel directeuren cruciaal is om architecturale en technologische kansen continu te verbeteren en te evalueren op basis van hun bedrijfswaarde. Ten slotte kan Squadra E-commerce klanten ondersteunen met AI-gestuurde personalisatie en analyse, waarmee ze inkomsten kunnen verhogen door middel van klantdata.

Squadra, masters in E-commerce

Het team van Squadra heeft diepgaande kennis en ervaring op alle gebieden van e-commerce. Door ons SCOPE-raamwerk te gebruiken, helpen we u om één versie van de waarheid te creëren, waarmee u de weg vrijmaakt voor succes. Squadra bereikt resultaten door een perfecte balans te vinden tussen de vier belangrijkste elementen van elke transformatie-inspanning: de data zelf, de bedrijfsprocessen, de ondersteunende systemen en de organisatie, inclusief haar mensen en capaciteiten, evenals de organisatiestructuur en governance.

Met behulp van Squadra’s SCOPE © aanpak helpen onze ervaren e-commerce experts u bij het creëren van een complete oplossing te die geschikt is voor het beoogde doel. Wij ondersteunen onze klanten bij hun e-commerce uitdagingen met diensten variërend van strategie- en volwassenheidsbeoordeling, softwareselectie en -implementatie, versnellingsprogramma’s, bedrijfs- en IT-roadmaps, bedrijfsprogrammabeheer, het genereren van inkomsten door middel van klantdata, en meer.

”The reason it seems that price is all your customers care about is that you haven’t given them anything else to care about.” – Seth Godin

Business drivers for e-commerce:

  • Vervul marktbehoeften om concurrerend te blijven
  • Targeting
  • Verhoogde conversiepercentages
  • Onberispelijke nakoming van de belofte
  • Hogere klanttevredenheid
  • Snellere time-to-market
  • Lagere kosten dan voorheen