Squadra logo
  • Diensten 
  • Over ons 
  • Kennis 
  • Cases 
  • Carrières 
  • Contact  

  •  Taal
    • English
    • Nederlands

  •   Zoeken op deze site
  •  
  1.   Collega's
  1. Home
  2. Carrières
  3. Squadra
  4. Collega's
  5. Jason: Customer Success Manager

Collega’s aan het woord

Jason: Customer Success Manager

Jason is Customer Success Manager bij Squadra. Ontdek meer over zijn rol, zijn werk en wat zijn andere passies in het leven zijn.
Jason: Customer Success Manager
Deel artikel:
Squadra
Link gekopieerd naar clipboard

Jason is 29 jaar oud en woont, als fervent PSV-fanaat, in Eindhoven. In Maart 2025 sluit hij zich aan bij het Squadra-team. Hij vervult hier de rol van Customer Success Manager. Na eerder ervaring op te hebben gedaan in de e-commercewereld, zocht hij meer uitdaging. Die uitdaging vond hij bij Squadra.

 

“AI is enorm in opkomst en ik wilde me daar graag verder in verdiepen. De combinatie van technologie en klantgericht werken sprak me direct aan.”

 

Wat doet een Customer Success Manager?  

Jason werkt vanuit het Squadra kantoor in Oss, waar o.a. PowerSuite.ai wordt ontwikkeld, een AI oplossing voor product data & E-commerce. Als Customer Success Manager zorgt Jason dat klanten het maximale uit hun product of software halen, zodat zij de gewenste resultaten kunnen boeken. Zijn werk draait om relatiebeheer, communicatie en het begeleiden van klanten bij de adoptie van nieuwe technologie. ”Wanneer er nieuwe features worden gelanceerd, zoals PowerImage.ai, ben ik verantwoordelijk voor de onboarding.” Hij geeft trainingen, beantwoordt vragen en zorgt dat klanten begrijpen hoe ze de technologie optimaal kunnen inzetten.

Het is een veelzijdige functie waarin communicatie en verwachtingsmanagement centraal staan. Klanten hebben vaak wensen of melden problemen. Jason stemt vervolgens intern af wat haalbaar is en wat prioriteit krijgt. Keuzes maken speelt daarin een grote rol. “Voor de klant is iets misschien heel belangrijk, maar wij moeten ook kijken naar capaciteit en planning. Verwachtingen managen is daarin cruciaal. Ik zoek altijd naar goede, werkzame oplossing die voor beide partijen werkt.”

 

“Wat mij aanspreekt aan mijn functie, is dat ik midden tussen de klant en de techniek zit. Ik vertaal behoeften naar oplossingen en zie direct het resultaat van mijn werk.”

 

Een Hecht Team  

Na zijn overstap vanuit zijn vorige werkgever, ervaart Jason de sfeer bij Squadra als warm en persoonlijk. “In mijn vorige baan kende ik niet iedereen vanwege het grote verloop en de afstand tussen verschillende afdelingen. Bij Squadra ken ik al mijn collega’s en er wordt veel onderling gelachen. De sfeer is gemoedelijk”. Vertelt hij.

Het team in Oss ligt hem goed. “Wat me destijds erg aansprak in de vacature, was dat veel van ons in dezelfde levensfase zitten en elkaar dus ook goed begrijpen”. Zelfs buiten werktijd klikt het over het algemeen erg goed, zegt Jason. “De vlotte communicatie zorgt voor een sterke ‘sense of ownership’ en biedt veel mogelijkheden om van elkaar te leren”. Dat is voor hem een groot pluspunt.

 

Bild

 

“Met het team reisden we naar Alcoy, Spanje, voor een inspirerende workation. In een gezamenlijke hackathon doken we in actuele AI-vraagstukken en onderzochten we hoe we ons als organisatie blijven ontwikkelen.” vertelt Jason. Naast het harde werk was er volop ruimte voor plezier: zwemmen, barbecueën en een gezellige avond in Alcoy. “We sloten de week af met een ontspannen ontbijt in Valencia.”

 

Het Leven Buiten Kantoor  

Buiten werk brengt Jason het liefst tijd door met zijn vriendin en zijn hond Harvey, een Franse Bulldog. “Hij is echt mijn maatje we noemen hem onze zoon,” lacht hij. Ze wandelen veel samen en trekken er graag op uit voor een dagje of weekendje weg. Daarnaast houdt Jason van lekker uit eten gaan met vrienden en familie, een drankje doen in de stad of een festival meepakken.

Voetbal speelt ook een belangrijke rol in zijn leven. “Ik ben trouw PSV-fan. Zelfs toen ik een tijdje in Australië woonde, bleef ik ’s nachts op om de wedstrijd te volgen.”

Naast ontspanning werkt Jason ook graag aan zijn persoonlijke ontwikkeling. Zo leest hij bijvoorbeeld veel en luistert hij graag naar podcasts. Zijn favoriete podcast is “The Diary of a CEO”.

 

“Ik probeer meer technische kennis op te doen. De technische kant is namelijk wat mij zo aanspreekt aan deze functie. Ik wil graag beter worden in inschatten wat er mogelijk is.”

 

Onlangs begon hij zelfs met Spaans leren, een taal die hij zowel mooi als praktisch vindt, bijvoorbeeld bij contact met internationale klanten of op vakantie.

 

Wat maakt jou nou trots?  

“Wat mij drijft is het opbouwen en het onderhouden van relaties, als dat goed loopt, geeft mij dat altijd echt voldoening”.

Daarnaast is Jason erg ambitieus en leergierig. “ik wil graag meer technische kennis opdoen, zodat ik beter kan inschatten wat er mogelijk is. Dan kan ik klanten nóg beter helpen”, vertelt hij. “De meeste voldoening haal ik uit tevreden klanten. Als zij echt waarde halen uit onze samenwerking, dan weet ik dat ik mijn werk goed heb gedaan.”

 

Wil jij ook samenwerken met echte aanpakkers zoals Jason? Bekijk de openstaande vacatures bij Squadra.

 

 

Meindert: Associate 
Deel artikel:
Squadra
Link gekopieerd naar clipboard
Diensten
Data Foundation 
Analytics 
Artificial Intelligence 
Digital Commerce 
Digital Leadership 
Digital Transformation 
Over ons
Kantoren 
Kernwaarden 
MVO beleid 
Partners 
Links
Kennis 
Cases 
Carrières 
Privacy 
Cookies 
Blijf op de hoogte
Squadra
   
Copyright © 2025 Squadra. Alle rechten voorbehouden.
Squadra
Code gekopieerd naar clipboard